søndag 17. mars 2013

Halloen folkens ;)

Her er litt av lørdagens kreativitet .
Det ble en litt Mixed media LO med bilder av min yngste sønn.
Bildene er av eldre dato, men når jeg fikk øye på de her om dagen måtte
jeg bare nødt til å bruke dem til noe.. 
Hehe ;) De er jo bare så artige. <3
Disse bildene ble tatt i Fredrikstad i 2008, da var han 5 år
og ville jo gjerne skate slik som sine 5,5 år eldre brødre..





Her har jeg brukt en grå Bazzill i bunnen.
En del vanlig papp,osteklut og andre morsomme ting som lager tekstur.
Dylusions- Postbox red, vibrant turquoise og cut grass.
Bokstavene er tegnet og klippet av min kjære mann <3
Stort sett alt jeg har brukt her kan kjøpes på 

Hugs and kisses
from
Cathrin.

2 kommentarer:

  1. Råstilig!!!!! Hærlig og bare ha et bilde elle flrer der en bare vet hva en skal gjøre =) Flink er du, du får komme og gi meg opplæring!

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar Ann Kari;)
    Ja det er herlig når ting bare faller på plass ;)
    Vet nå ikke helt om du trenger opplæring da, du er jo kjempeflink selv ;)

    SvarSlett