onsdag 5. juni 2013

Magi.

Mitt bidrag til Scrapomaniabloggen
28.04.13
En side fra Art journal`en min i dag.
Her har jeg hatt det gøy med de nye fargene til Dylusions Ink spray.
De nye herlige fargene som er å finne i Scrapomania`s flotte nye lokaler er:  
Cherry Pie , After Midnight , Calypso Teai , Funky Fuchsia og White Linen..


Andre Dylusions Ink spray jeg har brukt til å fargelegge med er :
Cut Grass , Crushed Grape og Bubblegum Pink
Da har jeg brukt Tim Holtz  Water Brush.
Da tar man enten vann i brush`en og dypper de gjevnlig i de forskjellige fargene når man fargelegger.
Eller så kan man helle ink direkte i brush`en ,men da trenger man mange ;)

Til bakgrunnen har jeg brukt Flower Frenzy stensil fra TCW.
Stempel jeg har brukt er fra to forskjellige stempel plater fra Dylusions.
Jenten er Curious Corrin fra platen med samme navn, soppene er fra platen som heter
Doolally Dorris.
Dette er eldre stempelplater fra Dylusions, men Dyan Reaveiey kommer ut med nye
spreke stempelplater, nye Ink spray farger, stensiler for Ranger både titt og ofte.

Sommerfugelen i hjørne er fra platen Fairytale Frenzy fra Tim Holtz.

Teksten har jeg skrevet på dataen og printet ut..

Hugs and Kisses
from
Cathrin H.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar