mandag 24. juni 2013

The possibilities are endless..!!!

Hei på dere ;)

Mitt bidrag til scrapomaniabloggen  25.06.13

I dag har vi hat loppemarked på Scrapomania
Det var utrolig artig,med masse flotte scrappesaker og mange herlige damer ;)
Takk for en fantastisk kveld damer ;)

I dag vil jeg vise dere en Art Journal side.
Jeg har brukt mange forskjellige farger
Stempel jeg har brukt er :
Further arond the edge og Say it how it is
fra Dylusions.
Stampers Anonymous classic favorites
Classics #7 og Classics #10
fra Tim Holtz.


Jeg har brukt to stensiler.
Flower Frenzy fra TCW
og
Flossy fra Dylusions.

Claudine Hellmuth Studio Gesso.
Sharpie Wather based paint marker White
Sharpie permanent marker brush black.


Jeg har stemplet med
Jet black og Vermillion.

Have a nice day ;)

Hugs and kisses
Cathrin H

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar