søndag 23. mars 2014

12 tags of 2014. Februar

Hei på dei ;)

I dag vil jeg vise dere min tag inspirert av februar tag`en til Tim Holtz.
Det er jo slik nå at mye av det han bruker nå er ikke released       
til til butikkene enna, det er ting som kommer ut fortløpende
utover våren/sommeren.
I mellomtiden så må vi bruke fantasien å finne på andre herlige ting å bruke.


Her har jeg startet med Distress stain - Pumice stone, Milled lavender og frayed burlap.
De smurte jeg på non stick matten min og dro tag`en igjennom flere ganger
til jeg var fornøyd.
Tørket tag èn godt før jeg la over den herlige hjerte stensilen vi har fått inn på butikken
Jeg brukte tre farger Distress ink -
Worn lipstick, Fired brick og Barn door.
Fra lys til mørk for å skape litt dybde.
Når Distress ink`en fremdeles var våt drysset jeg Antiquities frosted crystal
embossing pulver over og tørket med varmepistolen.
Avsluttet så med Walnut stain rundt kanten på tag`en.
Deretter kuttet jeg ut et hjerte i grungeboard med
Mini hearts set fra Tim Holtz Alterations. Movers & Shapers.
Farget hjertet med Fired brick - Distress ink, smørte på Glossy accents
og dekker hjertet med Distress glitter - Fired brick.
Etter at det var tørket tok jeg Walnut stain rundt kanten.
Så tok jeg sort kartong og embosset teksten fra bryllups platen til
Scrapomania med clear UTEE ( ultra thick embossing enamel )
Når det var tørket sprayet jeg med White linen - Dylusions ink spray.
Pyntet med sorte blonder og hjertecharms.


Her er noe av produktene jeg har brukt denne gangen.
Beklager at bildet er litt feil vei, men det ville ikke samarbeide med meg 
å ligge riktig .
Ha en fin,fin dag alle sammen ;)

Klem
fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar