torsdag 24. april 2014

Hei på dere ;)

Mitt bidrag til Scrapomaniabloggen 17.04.14

Her kommer min Tag inspirert av april tag`en til Tim Holtz.
Først tok jeg på diverse Tissue tape fra Tim Holtz.
Deretter tok jeg på Distress paint - en fin blanding av 
Broken china og Picket fence.
Etter at jeg hadde tørket litt av med papir og tørket resten med varmepistolen,
tok jeg på Distress ink - Vintage photo.
Så tok jeg fatt i å prøve ut den nye KUUULE diesen min
Trellis fra Tim Holtz Alterations, Frameworks..
OMG den er bare så et must have..
Først stanset jeg ut i grungeboard - basics
fra Tim H, så stanset jeg ut i noe Timmer`n papir jeg hadde liggene 
og til slutt en gang med mirrored sheet.
Jeg tok noen av papirbitene og ene biten med speil 
og limet på noen av bitene med grungeboard.
De satt jeg på plass igjen i rammen.
Rammen av grungeboard malte jeg med
en blanding av Distress ink - evergreen bough og distress paint - picket fence.
Etter at det hadde tørket pusset jeg over med min
sanding grip fra TH og distresset den med Vintage photo.
Jeg farget noe Crinkle ribbon og noen blomster fra WOC,
Jeg brukte fargene scattered straw, squeezed lemonade,
worn lipstick og tattered rose.
Siden det er påske så hadde jeg lyst å ha med en liten kylling også.
På Scrapomania så har vi en herlig pakke en resin kyllinger fra Prima,
så der fant jeg en som passet perfekt på tagen min.
Til slutt så brukte jeg bokstaver fra Label letters fra TH til å skrive april 14.



Håper dere ble inspirert til å lage deres egen vri
månedens tag.
Ønsker alle en god påske ;)
Klemmer
fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar